Эмнэлгийн тусламж үйлчилгээний чанарыг сайжруулах, хөгжлийг дэмжих, удирдлага зохион байгуулалтыг бэхжүүлэн, нотолгоонд тулгуурласан чанарын баталгааг хангах аргуудыг үйл ажиллагаандаа нэвтрүүлэх замаар эмнэлгийн тусламж үйлчилгээний чанарыг тасралтгүй сайжруулах, үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэхэд оршино.
1998 онд эмчилгээний чанарын хяналтын комисс төвийн захирлын 1998.04.01-ны өдрийн 40 тоот тушаалаар, байгуулагдаж, тухайн үеийн ЭМС-н А/28 тоот тушаалаар батлагдсан зааврыг мөрдөн ажилладаг байжээ. 1998 оноос томоохон эмнэлгүүд чанарын менежер ажиллуулж эхэлсэн ба 2001.05.09-ны 25 тоот тушаалаар чанарын хяналтын алба байгуулагдаж, албаны дарга, чанарын менежерийн бүрэлдэхүүнтэй ажиллаж байсан.
Одоо Чанар, дотоод хяналтын алба нь албаны дарга, менежер, лавлагаа мэдээллийн ажилтан гэсэн 3 хүний бүрэлдэхүүнтэйгээр ажиллаж байна.
ХСҮТ-ийн чанар, дотоод хяналтын алба нь чанарын удирдлагын тогтолцоог бэхжүүлэх, эмнэлгийн тусламж үйлчилгээний үнэлгээ, дотоод хяналт, шалгалт хийх, зөвлөмж боловсруулах, чанарын сургалт зохион байгуулах, тасаг албадын чанарын багийн үйл ажиллагаанд мэргэжил, арга зүйн зөвлөгөө өгч дэмжлэгт удирдлагаар хангаж ажилладаг.
ХСҮТ-д мөрдөгдөх чанарын стандарт
Б.Баасанжав
Г.Норовоо
Г.Хулан